PROJEMİZDE SONA YAKLAŞIRKEN
Öncelikle bu projede birçok emeği olan öğretmenlerime ve arkadaşlarıma çok teşekkür etmek istiyorum. Bu proje ile gerçekten mükemmel çalışmalar gerçekleştirdik. Herkesin emeğine sağlık.
Benim bu projeyi seçerken amacım; başlarda web 2.0 araçlarını tanımak ve en iyi şekilde kullanmaktı. Fakat zaman geçtikçe psikolojiye olan ilgim arttı ve bu alan beni kendisine çekmeye başladı. Bu nedenle mesleğime karar vermemde de yardımcı oldu. Bir çok güzel web 2.0 araçlarını kullanmasını öğrendim. İtiraf etmek gerekirse sadece "canva" uygulamasını biliyordum ve kullanıyordum. Ama geldiğimiz noktada; kizoa, voki, surveymonkey, answergarden, storyjumper gibi pek çok web 2.0 aracı ile tanıştım. Hatta burada öğrendiğim bazı web 2.0 araçları ile okuldaki diğer derslerin performans ödevlerini yaptığımda, hocalarımdan takdirle karşılık aldım.Proje ile ders notlarımı yükselttim diyebilirim J
Bunun yanında proje bana yeni bir çok arkadaş tanıma fırsatı verdi ve çok çok güzel anılar biriktirmeme yardımcı oldu. Tabii ki bunların arasına ilk psikolog ile görüşme, ilk blog yazım ve ilk sunumumu söylemiyorum bile. Aslında ortaokul yıllarımda eTwinning projelerine katıldım ama hiç biri bu sene ki katıldığım proje kadar hem eğlenip hem de öğrenmeme sebep olmamıştı . Bu projede yer almaktan çok mutluyum.
Bu makale, PsikoMedya e-Twinning Projesi'nde pek çok çalışmaya önderlik etmiş olan, özverili ve yenilikçi öğrencimiz Konya Hüyük Makbule- Durmuş Akkuş Anadolu İmam Hatip Lisesi Ekibinden Huriye K. tarafından yazılmıştır.
NEARING THE END OF OUR PROJECT
First
of all, I would like to thank my teachers and friends who have contributed a
lot in this project. We have done really great work with this project. Health
for everyone's labor.
My
purpose in choosing this project; at first it was to get to know and use web
2.0 tools in the best way. But as time passed, my interest in psychology
increased and this field started to attract me. Therefore, it helped me decide
on my profession. I learned to use many nice web 2.0 tools. To admit, I only
knew and used the "canva" application. But at the point we have come;
I've met many web 2.0 tools such as kizoa, voki, surveymonkey, answergarden,
storyjumper. In fact, when I did the performance homework of the other courses
in the school with some of the web 2.0 tools I learned here, I received an
appreciation from my professors.
Besides,
the project gave me the opportunity to get to know many new friends and helped
me to collect very, very good memories. Of course, I am not even mentioning the
first meeting with a psychologist, my first blog post and my first presentation
among these. Actually, I participated in eTwinning projects in my middle school
years, but none of them made me have fun and learn as much as the project I
participated in this year. I am very happy to be involved in this project.
This article was written by Huriye K. from Konya Hüyük Makbule-Durmuş Akkuş Anatolian Imam Hatip High School Team, who led many studies in the PsychoMedya e-Twinning Project.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder